Klachtenregeling
Koot Accountancy & Belastingadvies streeft naar een kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Het is echter altijd mogelijk dat er, ondanks de grote zorg die wij aan de kwaliteit van onze dienstverlening besteden, fouten worden gemaakt en/of misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij met u naar een passende oplossing. Uw klacht kunt u zowel telefonisch als schriftelijk kenbaar maken.
Telefonisch melden van een klacht
Voor het snel oplossen van het probleem is het vaak handig om uw klacht telefonisch kenbaar te maken. Wij kunnen dan een afspraak maken om het ontstane geschil/probleem te bespreken. U kunt tijdens kantooruren bellen naar mevrouw G.C. Koot op telefoonnummer 06-40979171. Bij geen gehoor kunt u uw naam en telefoonnummer achterlaten en dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.
Schriftelijk melden van een klacht
Is uw probleem, na een gesprek, niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een telefonisch gesprek, dan kunt u de klacht schriftelijk indienen. Dit kunt u doen door zelf een brief te sturen naar Homeruslaan 83, 3581 ME Utrecht, t.a.v. mevrouw G.C. Koot, door het contactformulier op de website in te vullen en te verzenden of een email te versturen naar gemma@kootaccountancy.nl.